9/12-2012

God morgon !
Har inte skrivit här nu på ett tag igen, men måste rycka upp mig och ändra på det igen, behöver ju släppa ut massor och skriva av mig.
 
Nu är det andra advent, och 2 veckor och en dag så är det julafton, som jag har sett fram imot, en bra jul, en mysig jul! Jag kan redan se framför mig hur ljust och fint det kommer bli i våran lägenhet med massa tomtar och bara massa mys och kärlek ! Det kommer bli toppen :)
Min man var hundvakt igår och jag är riktigt nyfiken på den där Nelly som han var hundvakt åt, hon lät väldigt gammal och mysig :$ . Saknar min finaste man fortfarande, men han har iallafall fått sin badrum tillbaka så det tackar han extremt för, som att han har fått tillbaka kontrollen av sitt liv :) <3
Igår var det så mysigt, mamma, Jimmy och jag poppade popcorn i kastrull som vi inte har gjort sen mitt första hem <3 det huset saknar jag extremt och jag mins varje liten del av den <3 
 
Men det var mysigt igår iallafall, kollade på film och massa mys <3 lyckad helt enkelt.
 
Idag måste jag göra mig redo för en presentation i Power Point och hoppas att den blir bra och att jag får ett bra betyg för den, annars blir jag sur!  så ah jag hoppas att Emma kommer hem skapligt så att jag kan öva i lugn och ro.
Och Fanny har fått sin vita choklad och popcorn, min helg blev räddad igår :$ <3 
 
på återseende / Fanny den där Wanberg som är tillsammans med David den där Berg <3
 
 
Våran första Puss bild, och jag älskar den mer för varje dag ! <3 
 
http://www.youtube.com/watch?v=US-ZgUr3xQY
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0