4/12-2012

God kväll !
 
Usch idag har det inte varit posetivt för fem öre.. En ny negativ sak som bara smällde en rakt i ansiktet och man landar hanlöst i botten igen.. Bara att försöka andas och hitta tillbaka igen, men inte så lätt när man inte hittar den där gnistan som man behöver för att orka.
 
min förklaring till mamma " det är som jag är i rymden och alla släpper taget om mig, jag flytter iväg i en främande värld och ingen kan hjälpa mig ditt jag vill hamna, och jag kommer inte på någon plan för att komma tillbaka in till alla andra" 
jag fick en fin bild framför mig hur jag yrrar omkring i rymnden där och Uhhhhh..
 
 
Japp det är allt för mig idag..
 
Hejsan ! / Besviken tjej igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0