3/12-2012

God eftermiddag ! 
Usch det är en -17 grader ute och man verkligen bävar för att gå utanför dörren.. Blev en tur till affären iallafall, men vi tog bilen, som dock inte var så mycket varmare än vad det var ute, men det gick iallafall fortare ! och till våran förvåning så var den inte alls svårstartad som vi trodde eftersom det är en gammal bil.
Men ändå om jag får säga det själv så är den nog i en bra ålder, med tanke på att den bara är 2 år yngre än mig (aa) .
Mamma var ju lite elak när vi köpte bilen för hon tjatade om hur gammal den var och bla bla bla, där satt jag och bara "jahopp.. här gormar hon om att 94 är gammalt, hur gammal ser inte jag ut då !? :D " 
Men min mamma är söt! <3
 
Idag känner vi oss inte sådär super duper mega friska.. det är väll det där som alla får nu ? Ont i huvudet, feber halsont i snuvig, Bara bita i äpplet och hoppas på att det ger med sig snart, ska ju in på genomgången imorgon och försöka få tag på en lärare och försöka få till ett möte med henne/honom.
så ja det hade underlättat om det släpper nu.. med en gång !
Min Finaste pojkvän är också sjuk, så hade inte varit fel att ligga där sjuka tillsammans. <3 Och det är även planerat att hans lägenhet ska vara klart under den här veckan, så det återstår att se, fortsättning följer typ :D .
 
jag och min pojkvän skulle igentligen ses denna helg som kommer, men så kom vi på igår att FAN han skulle ju vara hundvakt åt sin riktiga mormor och morfar, så bara att ta tag i spaden och hugga i extra hårt för att orka längta ytterligare lite längre, men vi blir nog starkare av detta, trotts att det är svårt ! 
Jag vet inte längre hur jag ska klara av att vara ifrån honom, min bättre hälft! <3 Men vi får ordna det och hoppas på att det blir bra ! <3 
 
Nuuu ska Fanny mysa ner sig i soffan bland täcken och kuddar och kanske hitta en vovve bland allt detta :) .
 
/ Frusen Tjej ! 
 
Jag är lycklig med dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0