27/12-2012

IMORGON, imorgon, imorgon kommer min finaste man ! <3
10 över 1 är han i Kristinehamn och då slutar mamma kvart över ett, så då är det bara att åka direkt in för att hämta den där underbaringen ! <3
Längtar så det knakar :$ <3
 
/ Idag är det Fanny som ska laga mat igen, mamma jobbar, Emma jobbar och även Jimmy jobbar. så nu på förmiddagen är jag och Tanja ensam hemma, så vi har luggit i sängen och sovit en liten stund :$ hon är för söt den där lilla underbara saken ! <3
 
Får även hoppas att mamma mår lite bättre idag så att det kanske kan bli lite mellandags rea, det vore toppen ! 
Behöver ju köpa ett nytt paket till finaste eftersom den jag har nu är jag inte riktigt nöjd med, men vi hoppas på det bästa :) 
 
och på nyår fyller morfar år också ! <3
kommer nog bli en bra dag det där :).
 
nu ska jag nog gå och mysa ner mig med vovven igen.
 
"säg bara tjilivippen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0