25/12-2012

God morgon ! 
Känns som jag är den ända uppe, men tror nog inte det :) .
Inatt snöade det igen så man vaknade och fick pulsa i snön med en glad Tanja som verkligen älskar snön, tänk om den gladheten över snö kunde smitta av sig på lill matte!?
Jag Tycker att snön är jätte fin så länge jag är inne, eller om man är i snön väldigt länge.. jag gillar inte när man kommer in och man känner hur värmen gör att snön smälter och allt man har på sig blir blött på 2 sekunder.
 
Om snön ändå kunde vara ett torrt puder :D.
 
Idag blir det julmiddag hos mormor och morfar igen, Mysigt :$ <3 
och idag är det även 3 dagar kvar till jag träffar min finaste maaan! <3 länge sen vi sågs nu, och det har verkligen inte varit roligt, men det ska bli skönt att krypa in i hans trygga armar igen och känna kärleken som man längtat efter att få känna !, Glad tjej :$ <3
 
Måste även in till mellandags rean någon dag och köpa paket till min finaste eftersom jag inte blev nöjd med det första, så kan det gå :) .
 
och så måste jag säga tack till alla för fina paket.
 
skor av Emma, Tack ! 
1000 kr av Keith, Tack !
100 kr av Mormor och Morfar, Tack ! 
Jul mat och kärlek av Mamma, Tack ! <3
 
Riktigt nöjd med hur gårdagen blev igår, 
åt mat på förmiddagen hos mormor och morfar, sen julmiddag på eftermiddagen, popade popcorn på kvällen och myste framför tvn, hade underbart samtal med min finaste man som är på Vänersnäs ! <3
Bra dag helt enkelt, tänk om julafton känslan kunde spegla sig lite varje dag så skulle man kunna använda känslan och gemenskapen varje dag ! <3
 
nu kommer en bild bomb..
 
 
Ni ser nog själva vad bilderna föreställer, så det får vara sådär utan förklaring på varje bild ! 
 
"säg bara tjilivippen " 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0