21/12-2012

Kom precis på att jag lever ju !?  Jorden gick ju inte under som de sa, jag som har varit så orolig för det där helt i onödan ! haha :D
 
Idag är det en hektisk dag med mycket saker att göra på väldigt kort tid ! 
vi ska in till Degerfors och handla, till mormors syster Doris.
julpynta och få upp granen fixa granen nere hos mormor och morfar också, samt göra fint på deras altan med tomtar och sådant :) .
fylla spolarvätska i bilen, tända ljus på våran älskade pappas grav <3  mm.
så ja det blir nog en händelserik dag med mycket saker som blir gjorda.
idag är mamma ledig i nästan en vecka om jag förstod rätt !? det gjorde jag nog :D 
 
och idag, idag är det exakt en vecka kvar, 7 dagar kvar ! <3 Jag längtar såååå sjuuuukt mycket !  :$
 
Hur är det med min läpp idag då !? den är 100 ggr värre idag känns det som , den är stenhård och värker extremt vid minsta rörlighet.. men det är bara yttlig skadda och den försvinner med tiden :) .
 
Nu ska jag hjälpa mamma med maten och invänta att min man ska vakna :$ <3
 
"säg bara tjilivippen " 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0