19/12-2012

9 dagar kvar  <33 :$
 
/ God morgon, Känns som att det kommer bli min nya grejj att blogga direkt på morgonen eftersom det är som lugnas då :) .
 
Är iallafall dyng trött, tror jag håller på att bli sjuk för hela min hals känns som sandpapper.. Men jag hoppas att det ger med sig till julafton, då vi ska fira den nere hos mormor och morfar, som vi alltid gör, fast iår kan vi även äta där på kvällen och ha mys pys :$ kommer bli så UNDERBART !! 
Hej hej bra jul ! 
 
 
Idag blir det att halka in till Degerfors för att storhandla, samt åka till lidel för att köpa lidel cola ! <3 Godaste colan EVER ! 
Coca Cola och sådant kan jag inte dricka längre eftersom det är så SJUKT mycket kolsyra i och eftersom jag har tagit bort både halsmandlar och polyper så åker all cola upp i näsan istället! Oviktigt vetande xD ..
 
Igår blev det en bra dag, bra prat med min finaste man ! <3 mysteriet på greveholm popcorn och senare på kvällen även morden i sandhamn ! en lyckad dag helt enkelt :) .
idag är det ju även jag som lagar mat igen eftersom mamma jobbar, så vi får se hur det går idag, tror nog det kommer gå yppligt ! 
trött idag är jag iallafall eftersom jag gick upp klockan 6 på morgonen.. Men jag kan ju lägga mig på soffan senare och slappa en halv timme eller två (a)..
 
Men nu ska jag nog gosa lite med underbara vovven ! 
 
"säg bara tjilivippen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0