18/12-2012

 
8 dagar kvar :$ <3
 

/ God morgon ! 
Klockan är 07.51 och det känns grymt segt att sitta vid datorn såhär himla tidigt. Men eftersom jag redan har gjort allting som jag brukar, och eftersom mamma jobbar, Emma är i skolan och Jimmy ska snart iväg och jobba han också. Så kom jag inte på något bättre än att sitta här ! 
Har sovit sisådär idag och jag förstår nog varför också.. Varför kan inte allt bara flytta på och jag kan vara den där gammla Fanny, hon som jag känner igen !? det måste ske en förändring ! 
 
Nog pratat om det, Idag ska jag laga mat, om nu mamma har rast annars får jag laga mat till 13.15 och då ska jag laga risotto ! kommer bli kanon :) .
 
Tänkte även länka min favorit låt JUST NU ! 
 
http://www.youtube.com/watch?v=AdlRbqwq4A8
 
Det är Magnus Uggla med "astrologen" tänker alltid på min finaste man som alltid står där ovasett hur jävla dum i huvudet jag kan vara.. 
Han väckte upp det jag trodde var dött, Kärlek ! <3 
 
Men nu ska jag lyssna lite på musik innan jag intar soffan :) .
på återseende 
 
"säg bara tjilivippen " / FannyWanberg*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0