17/12-2012

Jag har sjukt lätt att ställa till saker som igentligen förstör för mig själv också.. Kanske inte är så smart tänker ni, nepp det är det då inte ! 
Det är någonting jag hatar med den här personen jag har blivit, jag tvär vänder med humöret på 2 sekunder sen kan jag inte vända trotts att jag tycker vägen jag går på just då är obehaglig och läskig.. Man ser hur mycket man kan förstöra men ändå går det inte, det går inte.. Ångesten efteråt är ingenting att prata, man undrar om det verkligen är värt det!? man kanske borde låsa in sig i ett rum där man varken kan såra eller göra illa någon med personen man blivit.. 
Jag önskar att allt bara vände.. 
 
 
Jag älskar dig.. ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0