12/12-2012

Hallå !
Idag är det exakt ett halv år som vi har bott i denna underbara lägenheten ! :D
så ikväll firar vi med att popa popcorn, visst vi gör det nästan varje dag.... men det är ju en helt annan känsla när man firar något :D .
 
nu är det bestämt, min man kommer den 28 december nu och firar morfars föddelsedag och vi spenderar nyårs kvällen tsm och även några minuter senare firar vi vårat 1år och 9 månader tillsammans, kommer bli MAGISKT, japp ni hörde rättt, magiskt är ordet för hur det kommer bli :) 
Jag kan erkänna, att jag verkligen är lika kär i min underbara man, lika mycket som första gången! varje hjärtslag är till för honom, för hur han orkar med mig och mina utbrott och mina konstiga sätt att vara på.
Från att gå från en person som aldrig förstod, skällde kastade saker på en när det var som värst mm, så hamnar jag här, hos denna underbara helt fantastiska människa som säger att allt ska lösa sig och sitter och lyssnar istället för att skrika eller göra konstiga komentarer eller som värst lägger på!.. Utan min man står kvar och  lyssnar och förstår mig som person, något som jag har svårt att förstå vissa gånger hur någon kan stanna hos mig!
Men han gör det och för varje dag är jag livrädd att han en dag inte längre vill vara kvar hos mig, men så fort jag ser hans ögon och ser hur han ser på mig med på det där speciella sättet, då vet jag att jag är hemma <3
Jag älskar min David Berg mer än någonting annat ! <3
 
                                                                  
                                                                                <3
 
 
 

/Nu är det ju som sagt den 15, snön har riktigt yrrat ner och det har blåst något så fruktansvärt här i Åtorp.
Mamma och jag skottade säkert en 4 gånger och det tackade till och med han som plogar oss för eftersom han tycker det är så träligt när folk har gått i trappan eller imellan och det riktigt sitter fast, Man blir alltid glad när människor uppskattar det man gör :) .
vi tvättade även år mormor och morfar och även till oss då också och så gjorde vi även en mjukpeppar kaka som man kan äta och njuta av dagar som denna ! 
och att gå ut med vovven i skogen är inget att prata om, Tanja riktigt njuter i detta väder! Hon gräver springer hoppar och stutsar mellan tallarna och ibland gömmer sig under snön, riktigt underbart att se :) .
 
Tog även ett fint kort på snön nu idag, men orkar inte leta reda på mobil sladden för min kropp känns helt slut och seg.
Men den kommer upp inom kort ;) .
 
på återseende 
"säg bara tjilivippen" / FannyWanberg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0