5 april 2012

hopp glömde skriva igår för det blev så mycket på en gång ! .
Var ju som sagt igår hos psykologen, gick väll sådär.
skulle börja göra saker som jag tidigare inte vågat göra pga av min strss och andas så som hon lärde mig och sedan skriva ner och se om det blir någon förändring innan den 26 april.
så jaah man får väll försöka och se om det är värt det !

igår åkte syster mamma och min lotsas pappa in till akuten. de trodde att pappa hade en hjärtinfarkt. meen nepp det var ingenting ! .

och idag har vi bara städat, städat och åter städat. så ska snart hoppa in i dushen, och sedan MÅSTE jag ta tag i matten. känns som jag inte kommer hinna nu för allt annat måste ju göras.. men men!
och nej mamma det var ingen pik till dig, du vet allt vad jag menar ! :) <3

fick även en stor flisa i lillfingret när jag skulle torka ur fönstret. så flisan hade gått rakt in och eftersom den är målad så var den tvungen att dras ut. så tillslut kom ju emma på att den nog var rakt in den satt och inte på sned. så ut kom en flisa som nästan var som en spik ! ajjemen den satt gott den !

men nu ska jagv vänta på duschen. på återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0