2 april 2012

ajjemen det är verkligen vilket datum det är idag !
Idag åkte min finaste pojkvän här som kom i fredags med åkte idag, saknar honom redan SJUKT mycket, men vi strävar ju om att flytta tillsammans och vakna med varandra och stötta varandra varje dag ! <3

Igår för dom som inte viste, så firade jag och min älskade David Berg 1 helt år ! <3 så vi hade bara massa mys och närhet , även lite pommes (a) <3 måste bara säga att det här året tillsammans med den där fantastiska människan har varit det bästa året någonsin! <3 så mycket kärlek trodde jag aldrig att man kunde ge någon annan människa än till min mamma, men tydligen går det att älska någon så högt :) <3  fick även ett armband av honom, så sjukt fint! kommer nog upp en bild inom kort ! :) .

snart är det påsk också, vi kommer antagligen att fira den hos mormor och morfar, men tror inte att det är bestämt än eller !?  det återstår att se :) .

Idag så slutade det med när vi skulle lämna min finaste på tåget så hade jag klämt min ischnia nerv ikläm igen ! men denna gång så kunde jag knappt gå, bennet låste sig helt och det bara spände och värkte i hela svanken, ut på rumpan och ner i bennet.. duma elaka nerv !

vart även klar med insändaren ! mycket tack varre min älskades förklaringar om hur en sådan insändare skulle vara uppbyggd. så nu är det bara att vänta och se hur det går !  under hela veckan är jag ledig, eller ah.. man ska jobba hemifrån ! så det är bara att sitta och trycka in min IQ i geometri.. kan säga att det verkligen var det svåraste ! fattar fan ingenting..  men det löser sig alltid ! :) .
så ska man även läsa ur den där svenska romanen och lämna in, känns som det flytter på rätt så bra ! :) .

JUST DE ! glömde berätta om den där saken som jag var SÅ nöjd med ! , gjorde nämligen en ett-års present till min maan, det fick bli en STOR ram , med massa foton och text i, så jag klistrade målade och fixade in i det sista :) .
synd att han bara inte fick med det på tåget, hade nog varit en upplevelse i sig för dom andra resenärerna :D .

nu snart är det Sofias änglar och ringa min pojk, innan Maria Wern börjar !
kommer vara så jävla spännande, förra veckan Bajsade jag bokstavligen nästan ner mig på slutet när den där mannen låg på döds saken !!

men på återseende / Fanny wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0