17 april 2012

Hallå !
nu är jag iallafall här en stund, mamma och jag kollar på född 2010 och bara myser ! :) .

kändes nästan som himmelriket idag när mamma köpte freeway cola från lidel ! FY vad den är god, alla andra color smakar inte alls bra .
coca cola är det för mycket kolsyra i så det bubblar ut i näsan. (Äckligt men sant)
Ica cola- FY FAN vad den smakar piss nu.. ursäkta mitt språk men nu har dom ju ändrat smaken till premier eller hur den stavas. INTE OKEJ !
sen pepsi okej men inte helt wow känsla för min smak.

och så är jag ju sjukt glad idag, Fick nämligen svar på Poesi analysen och det blev.........     :D
så in i bombens lycklig så det finns inte ord för det !
men det var helt klart värd mödan.
blir att åka in på handledningstiden på torsdag och se hur jag ligger till i svenskan.
men jag tror nog att det är bra, för allt jag har lämnat in har varit godkänd, så man får inte stressa upp sig nu, nepp !

får se om det kanske blir bby i helgen, men det ser ju tyvärr inte så ljust ut, för Keith ska in till trollhättan antingen torsdag kväll eller fredag morgon, och då skulle jag kunna ha följt med honom ditt.
men då kan jag inte ta mig hem för jag har inte räd med det. så det känns inte sådär ljust ut just nu.
vill även ditt tills han fyller hela 21 år :) <3


meeeeeen nu ska jag umgås med mamma :) .

på återseende / Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0