10 april 2012

och regnet det bara öser ner !
fy bubblan vilken tråkig dag det har varit idag , bara massa regn och grått väder också !
skulle ioförsig varit en PERFEKT mys dag, film och invirad i en filt med personen man älskar något så fruktansvärt ! <3
men det blev varken film, filten och finaste bby blev det heller inte tyvärr :( <3 hade varit fint annars :) .

Istället fick det bli matte pluggning på hög nivå, som var sjukt skönt när man såg hur allting flöt på! ÄNTLIGEN !!!
Har väntat sjukt länge på det, är nämligen inne på geometri.. och jag bara har väntat på att det ska säga klick, så som det har gjort genom dom andra kapitlen, så det bara går som en räls. men det tog dock tid genom geometrin.. fick panikångest i förr går tror jag ?
viste varken vart jag skulle ta vägen eller göra, kunde inte sova på flera nätter så vart nog uttmatad och irriterad på det.
men mamma hjälpte mig dagen efter så jag kom ett tal fram iallafall, och det kändes sjukt skönt efter att ha i flera dagar försökt men inte lyckats , bara suttit fast på samma ställe.
så tack varre mamma så kunde jag andas och bara PUUUUH vad kommer härnäst!
dock fastnade jag på några tal efter, och nu när jag är inne på grafer så går det sjukt mycket bättre !
så Fanny kanske också hinner klart.

Måste även skynda mig med poesi analysen innan Fredag. men helt plötsligt känns det som det är imorgon, så man får bara en klump i magen.. TYPISKT att det alltid ska komma upp mer och mer saker.

men iallafall så har jag kommit en bit på vägen i mitt "klara av skolan" tema . I CAN DO THIS !!

Nu ska Jag glo på Big Brother med mamma, ÄNTLIGEN åkte Marcell ut ! wooohoo.

på återseende / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0