När tiden står stilla ! .

nu sitter man här i tv soffan och kollar på Degerfors - Hammarby .. och allt man hör är Hammarby Hammarby åh Hammarby , låter som dom är skit nödiga ! neeeh degerfors ska det vara :)

hur sov fröken Wanberg inatt , kan säga att det verkligen inte har blivit mycket sömn för mig sedan min bby drog :(
så inatt vaknade jag typ 8 ggr och skickade även sms med min plutt också , han är allt för god , då frågade jag vad han gjorde ? han bara " du märker (A) " hopp blev att försöka sova .. upp fort på morgonen och in på datron , då hade den där guld klimpen gjort en video , kan säga att jag satt där med glädje tårar och bara älskade stunden av att det var min kille som hade gjort detta , att det var om oss ! <3 att jag helt enkelt har världens dunder kille !! <3

började även spela sims på facebook med syrran så nu ni , så är emma och jag bästa vänner där , ha :D <3


är sjukt glad över att jag gjorde läxorna igår för har så ont i halsen så hade jag suttit med dom nu så hade jag nog inte orkat !
så nu är det en slapp söndag , meeen jag ska ju snart duscha :)

hjälpte även mamma att rensa lite lingon , men shit vad hon slet idag , rensa och stekte svamp , rensade lingon och gjorde lingon dricka .. och sen gjorde on risgrynsgröt med oss !? liksom hallå :D <3

jaja nu hoppas jag att jag snart kan ringa bby

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0