Katasroff huvudvärk

Hade huvudvärk igår.. på kvällen trodde jag verkligen att det skulle gå så långt så jag skulle spy.
vaknade imorse och den där fucking huvudvärken var kvar ! .. så nu har man sovit tills nu och nu har det äntligen börjat ge med sig..

så snart ska jag försöka ta activia fast den här gången som hmmm ah risifrutti form , man ska liksom äta med sked ! hoppas på att den går ner och att allt börjar lösa sig någorlunda !
snart kommer även min pojk också ! gaaah helt underbart :) <3

som sagt , min lilla säng har helt plötsligt börjat kännas för stor ! <3 och jaaah att ha den fantastiskaste killen känns helt underbart ! <3

Åtorpsmarken då , ska ju vara med min pojk då :$ <3 sen får vi se vad som händer och sker :)
men det kommer bli sjukt kul för marken är något man som åtorpare verkligen ser fram imot !
vist det luktar inget gott när hela åtorp kokar vitkålssoppa, meeeeeeen när ståndena börjar ta så försvinner alla konstiga dpfter och det luktar som en helt fantastisk marknad :) .

neeeh nu ska jag försöka svälje ner det där och hoppas på det bästa . håll tummarna för mig !? :)

på återseendeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0