Jag kommer, jag kommer. jag är nästan där ;)

Hopp nu sitter man här med gammla låtar som dundrar i högtalarn , idag är även en sådan där dag som jag verkligen inte kan sluta tänka på saknaden av min pappa ! <3 jag hoppas verkligen att du har det bra där uppe i paradiset älskade pappa ! <3 vi saknar dig här nere ,! <3

blev skolan idag , började med matlagningsteori och sedan klassråd , efter det någon branch sak , gick till skolsyster där jag rent ut sagt dampade sönder på henne.. man gick ditt för att få något för man var svimfärdig . men den vräker ut sig ett och annat, men svar på tal det fick hon iallafall..
gick tillbaka när halva lektionen hade gått . hade lunch och sedan matte , engelska och svenska .
gick till bussen, var EXTREMT mycket folk som skulle med Degerfors bussen ? sjuuukt .
kom en  buss från örebro , även den knöck full.
tänk att bussen var full , 10 ut och 30 in.
bestämde mig för att det där aldrig skulle gå.
ringde mamma och började gå mot lasarettet .
där hämtade fröken mamma mig :) <3
var dyng blött för det regnade som ett as..otur har jag !! :D

kom hem gjorde ägg och sen hamnade jag här ! :D

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0