Sjuuuuk ! :(

Japp rättare sagt än gjort , Fanny är sjuk..
Har haft feber ett bra tag, men iförrgår vaknade jag med världens halsont och även huvudvärk som aldrig försvinner.
inatt kunde jag inte sova ett skit pga att halsen jävlades med mig, huvudet för den delen också.
men det bästa på hela natten var när syster reste sig och var påväg nerför
Jag : VART SKA DU !?
hon : Jag vet inte :| ?
Jag: Gå och lägg dig du sover !! -.-´
hon: gå och lägg dig där själv så får du se ! ;o
Jag : Vadå ?
Hon : du får kolla själv, det är läskigt någon är där ! .
Jag : neeh det är det inte du inbillar dig sov nu ..
Hon "knallar ditt och lägger sig"  JAHA DET VAR TÄCKET ! ..

Shiit jaaah hon är allt bra söt den där lilla skit ungen :) <3

ska ringa bby senare idag och se hur det gick med lägenheten och allt sådant dylikt :) <3 hoppas på att det gick super bra ! <3
och så hoppas vi även på at han snart blir frisk kry och allmänt super söt som han alltid är ! Älskar dig ska du veta !! <3333

får se senare om jag orkar följa med till Degerfors och handla inför helgen eller om jag stannar hemma , beror helt på halsen och dens underbarheter ! .
men vi får se , annars får jag väll försöka hjälpa till så mycket som möjligt hemma :) .

Neeeh nu ska jag kolla runt lite innan maten.
på återseende / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0