Just like a Halo.

jahopp , idag är det Tisdag , och jag vet verkligen inte vad som kommer hända idag.
väntar på ju örondroppar som skulle komma nu i oktober, så mamma ringde och frågade men neeh dom viste inte när det skulle kunna komma, antagligen hade det blivit mer fel.
så vi måste ringa öron och fråga hur vi ska göra ?
för mitt öra värker ibland och det är verkligen ingen trevlig känsla.

Mamma mormor morfar och Emma drog till Degerfors för att handla och sedan ta vägen förbi svartå till mormors bror .
så jag stannade hemma ,och det resulterade i att jag stödade toaletten nere så jag hoppas mamma blir lite glad :) .

neeh nu blir det att kolla på lite film på tvn och sakna min pojkvän :) <3

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0