johopp ja :)

Nu är då den där jobbiga dagen då min pojk fick åka tillbaka till trollhättan , kan säga att jag verkligen saknar honom extremt.

Under den här tiden har massa saker hänt , bra som dåliga.
har haft feber problem med örat mm.
mamma och David följde med mig till Pilgårdens vårdcentral i Degerfors, träffade en läkare där som tro det eller ej pratade Norska.
Han viste ingenting om öron.
så han läste en broschyr , kollade i örat och sa att det antagligen skulle se ut sådär men att ingen på vårdcentralen kunde något om sådant ? varför ger dom än en tid då om dom ändå inget kan göra ?
han gedde tipset om att ringa Öron näsa hals mottagningen och höra istället.
ringde ditt och då fick vi tid på Tisdagen.
kom in ditt han kollade och tyckte att det såg bra ut , men dom skickade mig på hörselkoll.
hon där tyckte att kurvorna var super men poienterade att om det såg bra ut för henne så var det dåligt för mig.
men jag smart huvudet trodde att det var bra då. tänkte att japp då är det bara inbillning , hem och bara ta det lugnt.
kom in till läkaren igen, så spottar han ut att jag hör bättre än förut , MEN att mitt rör inte fungerar.
så vi ska börja med örondroppar i en vecka och sedan får dom rycka ut den där äckliga röret.
KUL!!!
neeeh verkligen inte.
värsta är att jag har redan dragit ut ett rör UTAN öron droppar.
och jag kan lova att det var ingenting att rekomendera.
vill helst bli sövd men det kommer jag antagligen inte få bli, bara att bita i det sura äpplet.
min bby kommer vara med som stöd , damn jag har verkligen en toppen kille.

något dåligt men posetivt.
Har pratat med min underbara mamma om skolan , att jag ligger efter och att jag verkligen inte tror jag orkar med att komma ikapp , att kämpa och sedan allt med örat och sådant.
har ju missat allt praktiskt.
men nu är det så att vi ska försöka komma in på komvux istället , läsa a kursen först och sedan söka till resturang senare när saker och tíng har ordnat upp sig.

Bargslag har klantat till sig för många ggr för att kunna vinna tillbaka mitt förtroende.
så jag hoppas att allt går bra så man kanske kan börja andas igen.

Helt sjukt vad mycket som händer på en och samma gång.
meen utan min familj och min pojk hade jag aldrig klarat mig <3
stort tack till er för att ni tror så som ni gör , guld värda är ni !!! <3


Har även feber så att sitta och blogga nu är igentligen idioti, känner hur det värker i armen men men vad gör man inte :) .

Tjilivippen ! / Fanny

David Berg  Jag älskar dig !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0