duvu du ba ba !

sjunger en liten trudilut för annars blir jag putt !

Har inte kunnat blogga förens nu för jag har varit genom sjuk. fick kramper i fingrarna och ont i hela kroppen !
fortfarande samma nu men sitter extremt bra nu så huvudet är lutat på kudden täcke över kroppen och allmänt nermojsad i soffan ! (Y)

min snygging har kollat på lägenhet i trollhättan så han tackade ja ! meen han vet inte förens på Tisdag om han får den pga att det var en till som skulle kolla på den.
men jag håller tummarna för att han får den för enligt honom var den super duper mega fin !!
och eftersom han är världens vackraste så jaah hoppas vi på att det underlättar och att han får de mycket lättare ! (aa) <3

skulle äta Makaroner men neeh det smakade tyvärr ingenting så det smakade ingenting..
meeen hoppas på att någonting kommer snart som smakar någonting så man liksom känner smak och matlust igen ! .
rena ramma förkyldningen.

dricker extremt mycket cola nu eftersom jag är sjuk , är som rena svampen :D .
meeeeen thats life , jag klagar liksom inte på smaken :$ <3

och på Onsdag blir det folkets hus i Degerfors för att prata med någon om Komvux ! gaah längtar så det knakar .
en sak i taget och sådant , underbart !! :) .

neeeh bllir att dricka cola och försöka sova en stund till ,
tjilivippen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0