sliten men en användbar dag.

Vad ska man göra när min pojkvän lagar mat och man inte kan hjälpa till , jo det blir att blogga.
Vad händer i mitt liv just nu då ?
har spenderat 3 helt fantastiska veckor med min pojk i Ronnys lägenhet med massa skratt mys och mat ätande.
Haha av någon anledning får han mig att äta mer , men det tackar man ju inte nej till, behöver ju komma upp i vikt :) .

Idag skulle mamma Jimmy Emma och min Lotsas pappa in till Karlskoga. Jag och David var ensama hemma, så han hoppade i duschen , jag diskade sen så tvättade han lite :) .
sen försökte jag med stora bokstäver att få honom att kolla på Titanic, men eftersom jag tänkte överaska mamma genom att diska så ville han inte kolla själv , och det är ju faktiskt förståligt :) .

Imorgon blir det att åka med mamma in och Handla, in till Bergslag och lämna böcker och även lämna in en sjukintyg eller ja , ett papper från journalen om att jag inte mår bra pga min stress.
så jag hoppas det duger för dom nu.
sen ska vi följa med David till Elgiganten och kolla efter ett spel han har velat ha över ett år som äntligen har kommit ditt :) <3
sen kanske frisören så han ska klippa bort sitt underbart fina hår :( Älskar verkligen hans långa hår , helt sjukt, för innan så tyckte jag att det var " omanligt " att ha långt hår , men han har fått mig att ändra mig :) .

Han är föresten helt enastående underbar !
Igår började mina ryck i bennen igen. och vad gör han inte ? jo han sätter sig upp och kliar mina benn i en 40 minuter så det slutar ! du är guld det vet du va !?
Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan dig !

Har även grymt ont i ryggen. Har ju sovit i Ronnys lägenhet , så i 2 veckor sov vi på en luftmadrass , inget att rekomndera..
sen för ett par dagar sen fick vi en bäddmadrass , så den funkar allt mycket bättre , den tackade vi verkligen inte nej till !

Men men nu ska vi se hur det går här i huset :)

På återseende .
/Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0