Jag kan inte gå utan din luft i mina lungor ! <3

Har ju inte skrivit på en 2-3 dagar , så lite kort info.

under helgen spenderade jag och David all våran tid i Ronnys lägenhet <3
Måndag : Tandläkaren (mer info kommer längre ner.. ) . och sen åkte min David hem.. usch det blir bara svårare att säga hej då för varje gång :( . man är så vann vid att ha honom bredvid sig så nu är man som en vilsen varg i öppen skog..
<3

Tandläkaren nu då..
Degerfors Tandläkar vård suger BOKSTAVLIGEN ..
"min" tandläkare som jag brukar ha är bara där på halvtid för hon är sjukskriven.
så fick någon annan konstig..
började med att hon kom ut i väntrummet " Jaha... vem var här först !? "
så en kille som var där innan oss kom in först.

sen var det min tur efter mycket om och men.
kom in tog kort och det var extremt obehagligt , plus att hon var väldigt kaxig.
sen kollade hon tänderna, sa att jag hade ett hål i tanden och att jag borde skaffa eltandborste istället !
sen såg hon att jag hade slitna tänder.. och hon får för sig att jag har ätstörningar och frågar cirka 3 ggr om jag spyr efter maten.
när jag svarat nej alla tre gånger så börjar hon peta igen och komenterar surt " ah jag vill verkligen veta vad det här beror på ! "..
kärring säger jag  bara !

sen hämtade hon en annan tandläkare som konstaterade att jag inte hade något hål utan det var bara en flik.
och det kunde man se på röntgenbilderna ...
och som min pojkvän sa, eltandborste sliter imalgen så det blir sletet.. så vad håller dom på med i Degerfors !?
skärpning !!!

Haha efter det här med tandläkaren så vart jag sur igen på det där så nu har jag blogg torka igen.. gaaah usch !

neeh kolla på tv och lugna sig igen

Tjilivipen /Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0