Skin skin som den sol du är !

nu är man ensam hemma , lyssnar på skin skin med ras cricket och den får mig att tänka på min finaste xD
ska laga mat snart till Familjen så risotto står på dagens matsedel :) .
har även plockat undan massa bråte i stora rummet. var extremt stökigt , och det gillas verkligen inte !! .
min pojk kanske kommer till helgen också , shit vad det skulle vara underbart , slippa vänta länge helt enkelt , saknar honom redan och jag träffade honom i förr går liksom ;o det är väll det som kallas kärlek :$ <3 .

vad som händer idag då ? blir antagligen att städa mammas sovrum och damma över allt för hon har börjat blivit så förkyld så får se om det funkar , håller tummarna på den !! <3

kanske ut och springa idag också ? men det beror helt på hur vädret är , för nu är det en klass 1 varning för en storm som är på ingång .
så vi hoppas la på att den blåser bort så man kan ta en promenad eller en liten spring tur :$ <3

kanske ska fira midsommar nere hos min älskling , och då kanske det skulle bli att åka till kusten och kanske bada :$ längtar som ett as och hoppas det blir sådär :D <3

och nu är det ju inte alls länge kvar innan man kan börja bada ! fatta vad underbart ;o läskigt bra !! .

neeh nu kommer jag inte på mer att skriva , blir antagligen en uppdatering ikväll i think ! .

Puss / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0