Fattiga Ridare var namnet ;)

usch vad det blåser ute , hela natten har en vind skiva på taket som sitter löst smällt och dundrat , elaka sak..
vaknade av att Tanja slickade mig i hela ansiktet , slutade med att hon råkade riva mig på läppen xD min lilla skit unge ! <3
sen när jag böt om skrek mamma att hon spyde så fick slänga på mig en tröja så länge och springa med ut .
hon spyr mycket nu pga att hon fäller så mycket hår som hon sen råkar svälja , att hon inte har lärt sig att man ska blåsa innan man stoppar något i munnen (aa).

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli fattiga ridare , därav rubriken xD.
senare blir det möte på skolan , lite nervös faktiskt ,men men det löser sig alltid på det ena eller andra sättet .

och helgen ja , då är det ju Åtorpsdagen , tipspromenad bygdegården mm.
kommer bli sjukt kul eftersom min bby kanske kommer :$ <3 längtar och håller tummarna !! <3

har även slängt i en tvätt maskin nu också , och även tagit ett glas cola men shhh (a).

min älskling får sin mobil tillbaka nu , och jag verkligen längtar tills att kunna sms bomba honom:$ <3
IHHHH !<3

har aldrig varit såhär lycklig som jag är med David ! <3

Just ja , igår körde jag och Emma bror cross , började med att vi inte fick igång den som igentligen var tur för om vi hade startat den så hade vi fått en sten hård häng gas xD , så bror tyckte det var tur. så han fixade det år oss , sen åkte han , syrran och jag provade att åka iväg men kom igen vart den bara dog..... sen vart syrran så himla sur så det var sista försöket så drog han ÄNTLIGEN iväg !!! så vi åkte typ 2 varv var sedan ställde vi in den eftersom det vart så sent. så idag blir det nog nya tag :).

Men men nu skriker maten efter mig ,

Puss / Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0