wooohoo :D

Kom inte på någon bättre rubrik ! :)

är så mycket som igentligen har hänt.
hmm vet inte riktigt vart jag ska börja.
vet inte vad jag har skrivit om innan , så vi berättar om helgen istället :).

Fredag : Handlade med Mamma och syrran i Degerfors, sen kommer jag inte ihåg riktigt vad vi gjorde mer !?
aja.

Lördag : Pratade med David :$ , hihi han gör mig grymt lycklig !!! <3
kollade på oc drack cola och popade popcorn :D
så var även min kusin Rikard och min morbror Kent här och kollade på ishockey , och vi slog 08orna :D
pratde med David igen på kvällen , och fick reda på att det funkade .
så vänner , DAVID kommer nästa helg ! Ihhhh :$ <3

idag : Har bara varit över glad , sprungit och tralat som en annan jag vet inte vad xD
ätit Pizza och bara tagit det lugnt sovit typ 2 ggr xD .


ska snart göra läxor tror jag :) .


lite uppdatering iallafall så var glad med det ni får :) .
hejs

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är glad för din skull. :) <3

2011-04-04 @ 19:49:15
URL: http://emeeliebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0