Tråkig Torsdag.

Som sagt så är ju Fanny på grymt dåligt humör idag.

resten av dagen då ,  hmm
Mamma och jag lagade stuvade makaroner och Falukorv , var grymt gott och jag äter som en flodhäst (y)
la oss en stund framför tvn , sen kom min syster hem . Hon värmde maten sen drog vi ut på en promenad ,
sen gick hon och ringde din kille medans jag tråkade framför datorn och tvn
Gick upp så emma lade på luren så hon kunde stå på mina fötter medans jag gjorde situps , känner mig föresten som värsta hurtbullen , duktigt Fanny.
Hoppade in i duschen och sedan fick det bli big brother som jag tycker blir konstigare och konstigare för varje dag, folk blir ju helt störda och åker ut ur huset , vafan gick dom med i programet  för !?

käkade även apelsin med socker med syrran och nu sitter jag här under täcket breve min systers tå birror.
mums xD .

och nu när man kollar på henne så sover hon xD haha så nu är jag helt enkelt helt själv om man bortser från att hon sitter bredvid mig ..

Jaja , nu snart blir det sängen och jag kan säga det att jag verkligen längtar ditt !

hejs :D

Föresten , är det första gången jag har gjort 2 inlägg på 1 dag :)


hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0