Tjosan

Jao nu är det måndag och imorse vaknade jag med Feber och i halsen och extremt hängig .. så ingen skola idag heller , vilket igentligen var bra för alla på hela skolan fick gå hem pga vattenläcka.

Dagen då : Lagade Biffar brunsås och potatis med mamma <3
la mig och sov , och det var grymt skönt tills jag vaknade och var helt varm i kroppen..
inte skönt av att vakna av det !
Åkte med mamma till Degerfors där vi handlade på kronhallen , och pantade upp colan.
Åkte hem och till mormor och morfar så mamma kunde klippa och rulla håret för mormor  ska till läkaren imorgon.
och nu väntar jag på att vi ska göra korv med bröd , är vrål hungrig xD .

På onsdag blir det tandläkaren , och som tur är så har vi studiedag den dagen, så jag missar ingenting (yy)

Jaja , nu ska jag väll gå och skynda på mamma så man kan få lite mat :$ <3

har desutom lite blogg frosa , kommer inte på vad jag ska skriva . så var nöjd med det lilla som fins !

på återseende / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0