Tjo hopp

ny dag helt enkelt ,
Idag vaknade jag av att jag var HELT snurrig i huvudet , slutade med att jag fick stanna hemma.
kl 2 var det möte i skolan med min rektor och min skolsköterska
slutade med att vi kom fram till att jag ska gå om 1an, men fortfarande gå i skolan så länge och göra dom kurserna jag kan .
och gå som jag orkar , beroende på min stress.
det känns väll okej.
men det känns som min student försvinner längre och längre bort ! xD
men hellre de än ingenting :)

skolsköterskan tyckte att jag skulle prata med en psykolog eller vad det heter ? som vet hur man hanterar stressen och panik ångesten ..
Fanny tänker nog ge dom en chans , men jag tänker då inte fälla ut mina taggar , dom får helt enkelt kämpa tills jag kan lita på dom , sen får vi se..

tog även bort serveringen och idrotten ..
kände inte att idrotten var en ide , har typ varit med 2 ggr av jaah hela tiden , så jag vet ju typ vad han skulle säga om jag skulle vara med nu typ " jaha det var ju ovanligt att du är med " .
serveringen tog jag bort , eftersom jag har missat genomgången om a´la carten , och jag vill verkligen inte komma och sabba för mina klass kamrater genom att typ tappa saker på gästerna..
känndes lite tungt att ta det beslutet , men desutom , vad skulle jag göra om jag börjar känna att det snurrar när jag har all mat i händerna ? .
då väntar jag hellre tills jag känner att jag är stark med mig själv.

Vad ska jag med psykolog till när jag har min blogg att prata med !?
jaja..

nu ska jag ju fortsätta med min dag.
 
efter mötet så stannade mamma och jag till på willys och köpte äppel jouce , gillar ingen annan än willys :$
handlade även med mycket mat till mormor och morfar :)<3

kom hem käkade GRYMT god mat !! <3

skulle dra till affären och köpa cola .. och Fanny med sin tur tar cykeln med syrran bakom sig..
och cyklar på där min lotsas pappas lastbil brukar stå, och så helt plötsligt drar sig hela cykeln , JAG SVÄNGDE INTE ENS !?!?!?!!?
så Emma stog som Bambi på hal is i spagat.
och Fanny på något vänster hade båda fötterna på ena sidan av cykeln , och landade med hela ryggen mitt på styret ..
och hela styret var helt snett medans hjulet stog rakt !?
hur lyckas man.
men som sagt Wanberg bjuder alltid på underhållning , no matther what !

så nu är jag blå och vacker på ryggen ! (y)

hoppade in i duschen och sen blev det big brother i stora lass :).
och nu sitter jag här i min ensamhet och deppar .


hejs / Fanny Wanberg

ps , jag tror banne mig att det här är mitt längsta inlägg EVER !

Kommentarer
Postat av: Vad håller ni på med

2011-03-02 @ 08:49:49
Postat av: Vad håller ni på med

2011-03-02 @ 08:50:54
Postat av: Vad håller ni på med

2011-03-02 @ 08:50:54
Postat av: MORMOR

vAD HÅLLER NI PÅ MED

2011-03-02 @ 08:52:03
Postat av: MORMOR

vAD GÖR NI FÖR NÅGOT

2011-03-02 @ 08:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0