Tjooohoo xD .

Haha är på grymt sjukt hunör ! , Antingen är det för att jag bara är det .. eller annars det som är mest troligt , Fanny är över trött xD.

Jaaah , nu är jag ju här igen , Pfft jag har så mycket att skriva om men sen när man loggar in här så PANG , allt är borta xD , Helt sjukt :) .
Men men vi fixar det , Im a real wild child ;) .

Senaste tiden har jag varit helt den personen Jag inte vill vara , jag har varit trött , odräglig , sur ledsen stressad , allt dåligt i ett helt enkelt , och mi familj har självklart fått skit för de ;/ , Förlåt för det ! och vad jag än säger så ska ni veta att jag älskar er sjukt mycket !! <3

Hopp nu har jag iallafall kommit hem från en sjukt rolig dag i skolan :) , träffade brudarna och jaah dom är helt enkelt som dom är hahah xD .<3 Var en hektiskt dag också, är så mycket som ska vara klart inom kort , så imorgon ska jag hinna öva till engelska läxan , gjort klart referatet och lämna in den .. skulle igentligen läst klart boken till imorgon också , men smart huvudet Fanny Wanberg tog allt annat i en så hast att jag helt enkelt glömmde den i skåpet !
Bra jobbat Fanny (y).
Finns inte så mycket att göra , så det är inget att reta upp sig för ! .

Har även massa prov på ingång , och sen får man inte glömma att jag har möten , ska till Barnmedicin ! Räker det inte med saker snart ? Jaja .

Nu är jag iallafall hemma , jag är mätt och belåten , jag sitter med coca colan i högsta hugg , min mobil är påladdad med Gratis sms igen , jag tänker på David , Njaa det kan nog Fan bli en bra dag det här ändå :) .

tror Även sofias änglar är i kväll eller familjen anorlunda ? aja får kolla tidningen sen :).

Nu har jag iallafall skrivit av mig lite med händelser .
men ska försöka skriva mer för det är ju som sagt bra att få ur sig lite små saker :).
Blir nog Plugga i bött nu !


David Berg , som skrivet i solen med isbitar ! <3

Hej då / Fanny Wanberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0