Kom hem Pappa !

Igår Älskade pappa var det dagen då hela livet vart upp och ner , DU hade försvunnit !
alla verkligen letade efter dig älskade pappa , ingen tappade hoppet förens dom hade hittat dig !

Idag är en av dagarna då alla letade efter dig , dom letade och letade efter en helt fantastisk människa som ingen kunde tro skulle lämna världen så fort , en man med hjärta av guld , det var ju du älskade pappa !

Varför skulle du tas ifrån oss ? du var ju en pappa , make , ett syskon en vänn en närstående en bekant !
du hade ju inte gjort världen något :(
Du lämnade livet för fort Älskade pappa , jag hann aldrig säga hej då? jag hann aldrig krama dig hårt för att du skulle förstå att jag ville att du skulle stanna !
Jag vet käraste pappa att du verkligen hade ont och att det inte fanns någon annan utväg , men jag saknar dig inormt mycket ! Jag hann ju aldrig se dig pappa , jag hann aldrig säga öga mot öga att jag älskar dig så som jag gör för mamma !
Ända gången jag kan säga att jag älskar dig är när jag är nere vid din grav i mina tankar , och på ett sätt så känns det som massa saker fixar sig när man är där nere !

Idag ska jag ner och tända ljus på din grav käraste pappa, det ska få brinna nu och ända tills helgen är slut , ett ljus för försvinnadet , ett för letandet , ett för när hela världen rasade samman när det var som skriven i himmelen att min käraste pappa hade lämnat världen , att han inte fanns här på jorden mer ! , ett för sorgen ! <3

Varje dag är en kamp utan dig pappa , men när det väll gäller , då man inte vet någon utväg så tänker man på dig, då får man en stött och då klarar man allt , för vet du pappa , jag tänker leva för dig , jag tänker göra massa saker för att göra dig stolt , ser du mig där uppe ?

du hade ju så mycket tid kvar av ditt liv pappa ! . men det kommer en tid , det kommer plats , vi kommer ses igen , det kommer en tid , det kommer en plats i himmelen ! <3

finns så mycket jag vill ha sagt pappa , men jag hoppas du läser det här och är med mig dom här dagarna , ta hand om min älskade mamma också , för hon är väldigt ledsen nu för det är dom här dagarna , hon saknar dig pappa ! <3 ge henne en kram och få henne att förstå att du är med henne i vått och torrt , få henne att förstå att ni en dag kommer ses igen ! <3

En dag ska jag bli lika lycklig som du och mamma var! <3
Pappa <3


Sten-Åke Ingmar Wanberg , Du föddes som en stjärna Och du dog som en legend !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0