Jaaoo

nu var det grymt länge sen jag skrev här igen .
Nu är det nytt år nya valmöjligheter som man säger xD.

Hade nyss världens huvudvärk.. helt sjuuuk!.
Men vaknade nu 3 timmar efter helt skakis men huvuvärken är borta nu iallafall ! :).

är så svårt att veta VAD man ska skriva om , finns så mycket som händer har hänt.

Nu har iallafall skolan börjat igen och det känns skönt att ha något att göra :).

Pappa berättade idag att förr i tiden hade dom lägenheter till svartå och Åtorp , om dom gick gymnaiset i karlskoga,
ÄRLIGT , det låter helt underbart , att slippa pendla varje morgon,åka hem på helgerna :) <3

men skulle sakna mamma för mycket är jag rädd för men ändå :) <3

Måste även låna bror lägenhet och prova på lite om man klarar det !.
det återstår att se. :)

Nu sitter jag även och pratar med världens finaste kille i hela världen ! <3 finns ingen bättre än David Berg ! <3 bästa som någonsin har hänt mig !! <33

Jaja lite har jag ju fått ur mig , blir nog mer att skriva imorgon när jag har kommit in i det igen
på återseende / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0