12/1-2011

Jao nu försöker vi igen.
Nu har jag gjort klart engelskan vad jag tror iallafall !? ska checka imorgon igen när jag åker bussen så jag håller verkligen tummarna (yy).

och nu har jag bestämmt mig för att börja ha ordning och reda i mitt liv så det inte blir några misstag och så jag håller reda på saker och ting , så nu har jag börjat använda en almenacka , och börjat bocka för när jag är klar med det , tror min stress kommer försvinna lite då med :) .

Idag blev det att stanna hemma , för jag klapp trät åt ju brännda stekta våfflor igår.. och jag har precis haft magkatarr , så imorse vaknade jag med en skum made och mitt imellan revbennen så hade jag grymt ont och i bak i ryggen xD . jao ännu en bra dag med klumpiga Fanny right!?
strök faktiskt en gardin åt mamma , Fanny kan om hon bara vill (aa)

nu sitter jag med mamma och kollar på byggfällan och stressar ner innan det blir säng dags , känns som jag saknar min kudde extremt mycket nu !! :)

idag hade jag och David panerat att prata mycket , men det blev inte så :( . Faen också ! saknar min bby boy något extremt mycket !! <3

Jaja nu har jag iallafall skrivit lite om dagens händelser ,
blir på återseende , / Fanny Wanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0