pump it ! .

så , nu sitter jag här igen .
Idag har det inte hänt så mycket .
men en sak måste jag bara tacka mamma för , Tack så jätte mycket för maten idag mamma , potatis, brun sås och farma biffar , FY FAN säger jag bara vad gott det var :) <3

Bror kom hem idag så han hjälpte mig att lägga upp nya låtar på min mobil , så den tackar vi för också :).

sen gick Emma och jag ut och gick det dagliga promenaden. blev att gå bort till fotbollsplanen vände där och ända bort till lantmännen och sen hem :)  börjar kännas skönt att gå ut och gå , men längtar mer till sommaren , torra vägar , värmen lukten av grönt gräs grann björk mm ! :)

och nu funderar jag på att göra lite gröt , men njaa det återstår att se senare .

och så får man ju inte missa big brother vid halv 6 typ , hihi så jävla kul att det har börjat igen ! .




* Vad gör man av sitt liv igentligen , livet går så fort men vad har man igentligen gjort !?
det går för fort helt enkelt , tiden räker inte tid , så ta vara på den.




* bby its you ! <3

hejs :) / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0