Lördag kväll

jahopp , nu sitter jag här igen xD .
Nu sitter jag med fötterna på bordet och röven på soffan och datorn rakt i knät :).
tror jag ska ta min stress medicin så det kan bli sängen snart för min del , börjar redan känna mig lite trött efter den här dagen :) .

Idag har jag kunnit med bra mycket , käkade frukost på morgonen , direkt när det var klart så skyndade jag och emma oss upp och städade övervåningen så Tanja skulle kunna vara på övervåningen också , och så Fanny slipper sova själv (aa).
gick ner och käkade middag , och sen blev det att sova en liten stund, Vaknade och sen gick Emma och jag ut på en daglig promenad, kom hem duschade och slog på en ny film ..  käkade stekta ägg , film sen igen och sen blev det risgrynsgröt nyligen !
och saningen med den risgryns gröten är att Fanny misslyckades med den xD
HAHAH jag körde på full effekt på plattan , och det började bubbla ur gröten , så jag ställde av den och ställde på bordet .. hällde upp en redig portion. och sen stoppar in en stor sked i munnen , Och gröten var IS kall xD så jag försökte stoppa emma som precis hade skeddat upp sin gröt och var färdig att stoppa in den skeden i munnen " NEJ ÄT INTE " Och emma bara ler och stoppar in den , och med skedden kvar i munnen så vräker hon ut sig " den var lite kall va ? " xD

usch det var verkligen hemskt :) .

men men man kan inte allt trotts att jag tycker att jag är bäst (aa)

Fred / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0