whaaaats up ?

Firar tre veckor utan min David Berg idag woohooo, eller not !!
finns inga ord hur mycket jag saknar det fär skrattet buset kärleken ögonen känslan av att han  bara finns där!! <3

nu tillbaka till reality.. min bby är inte här som alla har förståt, vaknade vid hm halv 8 eller något av att pappa ringde på hemtelefonen, tack för väckningen..
slängde i en tvättmaskin bäddade sängen och blockade lite :) .
och nu ska jag snart ut och hjälpa mammsen med maten ! är vrål hungrig ;o

Måste även säga halvt grattis till min bby som KANSKE om han hinner ska jobba extra på en resturang nu när det är jul middagar och sådant! <3 stolt över dig mannen !! :) <3

ska även bort med den där slingan till mormor och morfar för den satt inget bra här, vi har ju inga buskar att hänga den över heller så det fick bli mormor och morfars buske istället :) .

sen får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda .

Tjilivipen sa jag ! / Fanny


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri mobilprodukt i min blogg om du känner för det :)

2011-12-12 @ 09:59:25
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0