nyttigheter..

Ajjemen, nu är den där efter längtade Fredagen här , eller inte..
jo då, den duger i all sin ära. på förmiddagen var mamma och jag inne och handlade , för första gången på länge så gick det bra , äntligen, för en gångs skull så kändes det kul att handla igen !gaah underbart !! :)

kom hem , mamma diskade sen åkte vi ner till graven och tände ljus , Ingen vet hur mycket jag saknar dig pappa <3

kom hem slappade och käkade lite korv med bröd, och så började one three hill. och efter det stod det unga mödrar ;o det brukar ALDRIG gå på Fredagar, så kanske är min Fredag räddad ändå.
fick nyss sms av pojkvänen att han ska vara med en kompis snart ,så jag hoppas han får det kul :) .

jag ska försöka hitta tillbaka till mitt glada jag igen! håller tummarna för orkar inte vara såhär nere mer ! .
man väljer vilken väg man ska ta helt enkelt , jag ska försöka klara saker , sluta tjata till mig saker, man får helt enkelt försöka få tag på mig istället :) .

jag kan det här ! <3

hoppas hoppas unga mödrar går !!!!! kom igen nu !

ha det bra alla / Fanny Wanberg you know !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0