Myyysiigt..

Eller neeh , den rubriken passar verkligen inte på hur det är nu..

Inatt vaknade jag vid 3 av att jag inte alls mådde bra , skakis, yrr och allmänt dålig. så min underbara mamma följde med mig upp (är ju mörkrädd :$ ) för att ta en alvedon.
hoppade i säng men vaknade med samma sak igen, och det är fortfarande kvar .. gaah sweet !

följde iallafall med mamma till karlskoga för att hämta syster , ta ut medicin till morfar och sedan handla inför helgen , gick ganska bra ändå :) .

och nyss gjorde mamma ägg åt mig :$

nu väntar jag på att Grays anatomy ska börja , och sedan ska jag försöka duscha , för äggen reduserade i att jag fick ägg överallt ! jag är allt smidig när jag äter :D

ska även sova uppe inatt. vill verkligen inte sova ensam. saknar min maaan ju !!! :(

får bli ett pyttelitet inlägg eftersom jag inte mår bra !

herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0