mycket på kort tid !

Nu sitter man äntligen ner i soffan och glor på Unga mödrar !
helad dagen har varit gull smekat med saker..
vaknade av min älskade vovve :$ <3
gick upp drack kaffe åkte och lämnade in tidningen åt mormor och morfar,
lagade mat och sedan la jag mig en stund.
efter det fick det bli att  gå och köra ett par timmar ute så krattade upp löv innan snön skulle komma.
mamma tog ut advents tomten sen hjälpte jag henne med en "slinga"
åkte bort till mormor och morfar in med posten, ringde dator grejjs imojjs plojjs, så kom telefon gubben och fixade lite , gick ut med skräp innan vi åkte hem.
lagade korv med bröd och sen bar jag upp mattorna till övervåningen.
så nu är jag  verkligen slut för dagen !
så nu ska lilla Fanny hoppa i dushen innan Grays Anatomy börjar för det får man ju verkligen inte missa för allt i världen !! :D


jaja , vart ett litet inlägg men men man kan inte få allt här ivärlden :)

hejs / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0