im Here without you Baby ! <3

Jag är här utan dig bby , men du finns fortfarande i mina drömmar tills vi ses igen! <3



Jag Älskar dig ! <3

Bjuder på den här sköna bilden , Bara för att jag saknar mannen bredvid mig hela tiden ! <3


/ imorse vaknade jag av att Tanja , min älskade vovve skällde idag igen... Undra vad det är med henne nu igentligen!? men men hoppas att hon ger sig med det snart !

och nu har jag ett sånt där jobbigt beslut om man ska gå på skyllt söndagen eller inte !? dom senaste åren har inte alls varit kul och extramt kallt.. men ändå så händer det ju inte så mycket i åtorp så man kanske ska ta vara på den stunden ?
jaja jag kommer nog på vad jag ska göra senare..


David , jag är så lycklig att jag fann dig , den lyckan som jag alltid har drömmt ! <3 För att du finns , för att du kan <3 du river murrarna mot världen , för att du ser för att du förstår! <3 när du står där framför mig , hihi jag älskar det !! <3 Aldrig ska jag sluta Älska dig !! <3 Har aldrig ångrat en sekund, jag har älskat dig sen första stund ! <3


Mums , snart Köttbullar och Makaroner !!! Gud vad gott :) .

Herrå ! /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0