i wish you were here !

Jag saknar han extremt mycket , min man min David Berg ! <3
Önskar du vore här , nu är jag så vann att ha sig vid min sida, så nu helt plötsligt känns det helt underligt utan dig vid min sida :( <3 nej jag tänker inte släppa taget om honom, han är min dröm min verklighet, prinsen som räddade mig ur det där hemska läskiga slottet.. <3


Bloggen har även spårat ut totalt .. `?

nu kollar jag på AFV och väntar på att Grays Anatomy ska börja , har längtat hela dagen ju !
hänt under dagen då , jo vi åt mat, åkte in till degerfors jag och mamma..
inget kul med det där snö vädret. kom till billinge backen, där stod ju så klart en lasbil i båda körfälten så vi kom ju inte förbi , så vi fick försöka vända och åka runt mo istället.. och vägarna var ju inte direkt ett plus i kanten , bedrövlig och extremt halkig.

så nu är jag grymt glad över att man kom hem , hela och rena. Dock lite kalla men det börjar lugna sig nu efetr att ha ätit köttfärsgratäng och nu sitter under det där varma täcket, sen en varm lidel cola :$
MUMS !

det här inlägget får helt enkelt dugga nu för nu pallar jag inte skriva mer, uppdateringar kanske kommer senare !

hej då :) / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0