Damn !

Vad allting går fort , det är inte alls många dagar kvar till jul , 13 dagar för att vara mer exakt ! .
får verkligen skynda på med städning och hitta alla jul saker innan det börjar bli allt för nära ! :)

Kom även på när vi var ute med vovven att " Fan hade inte vi en ljus sak över damen för ett par år sen !? "
så frågade mamma så jag inte inbillade mig och vist det kom hon allt ihåg för Tanja hade sprungit runt den och gjort så den hade gått sönder.
Så bara för att jag vart så ivrig och ville hitta den där ljus slingan så tog jag stora kliv ut till förrådet, men ack fick jag, då hade ju låset fryst fast så Jag hämtade mamma , som fick hämta pappa, som sa till mamma att hämta en tändare, som sedan gjorde att vi fick upp låset. :D
och AJJEMEN , där längst in låg den där Vackra fantastiska ljus slingan, provade den sen så bara NÅGRA ljus var sönder , men det kommer bli super duper mega snyggt ! har tyckt nu att vi har haft för lite ljus och då blir det för lite jul stämning, men inte i år nepp nepp !! :D

så Vad fröken Fanny Wanberg ska göra idag är att sätta upp den där ljus slingan med mamma, städa (KANSKE )
och sen bara mysa ner mig i soffan och sen får man inte glömma att man ska prata med sin hårt arbetande Man <3 ;) Älskar dig !! <3

Nu ska jag gå ut och kolla hur det går för mamma med maten , hon är grymt gullig som gör skruvar åt mig :$ thihihi !!!
men ha det bra nu , antar att jag skriver ett par rader imorgon ,eller vem vet, kanske ett inlägg senare !? ni får helt enkelt hålla koll :D

Tjinixen/ Fanny den där Wanbérg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0