Anda inlägget för dagen nu då !

första gången som jag skriver två inlägg från att jag skaffade den här bloggen !

Måste ju tacka mormor och morfar för en trevlig kväll med mycket skratt och prat , det är skönt att man kan komma till er när man vill :)

Måste även säga tack till mamma som följer med mig ovasett hur vädret ser ut och jag kan inte hitta en bättre promenad kompis, kan verkligen prata med dig om allt , jag älskar dig ! <3

inatt kommer inte min lotsas pappa hem så det betyder att jag får sova med mamma inatt också !
YAAY ! :D en natt till som jag kan sova gott :)

imorgon så hämtar pappa emma så mamma slipper skjutsa in henne till kl 8, så nu behöver vi bara hämta henne vid halv 12 tror jag det var !?

ser även nu min underbara vovve med huvudet på sneden :D


jaja får kolla om jag hittar något att äta innan sängen , herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0