8 Månader <3

8 Månader med min finaste och helt underbara pojkvän David Berg idag ! <3
/ om du bara viste hur lycklig du gör mig varje dag !? att jag varje dag ler för mig själv pga att jag har dig som min käraste ! <3
Det är med dig jag vill starta en framtid med , det är med dig jag vågar blicka framåt, ! <3
Jag är lyckligt lottad som har dig, det är nästan som att dra lott , och en lott är det största priset med paket snörre runt sig , så ser jag dig <3 jag drog lotten och jag vann ditt hjärta ! <3
Jag älskar att du tar mig exakt så som jag är , innan vågade jag ALDRIG gå utan smink , jag kände mig vilsen ful och allmänt naken.
men sen jag träffade dig har du fått mig att inse att jag är fan as snygg utan smink, jag skiter i vad andra tycker för MIN pojkvän tycker att jag är fin , och det är det som räknas :) <3
Jag skulle aldrig välja bort dig David Berg , för jag vill verkligen aldrig förlora den här underbara sagan , <3 .
men dig är jag äntligen hel igen , jag ser allting på ett helt annat sätt. ett underbart sätt som bara du kunde få det att kännas så här underbar ! <3
du är den mest fantastiska människa jag har träffat,
du förstår allt och du kan lösa allting till det bättre , du är min superhjälte , för du räddar alla mina vardagar , du fångar mig när jag faller !
du ger folk mod till att våga saker ! <3
du lyssnar på ett sätt som gör att folk känner sig hörda ! <3
du bryr dig om saker som ingen annan har tänkt på ! <3
du respekterar folk, men om någon inte skulle respektera någon , så vet man att du sätter dom till rätta ! <3
du tror på rättvisa <3
du är en fantastisk kock <3
en helt underbar man, min man <3
du kommer säkert bli en underbar Pappa <3
du bara du är allt jag hör nu för DU David Berg är det som räknas , du och Familjen ! <3 du tillhör familjen våran familj <3 och jag älskar att kunna säga det ! <3
8 månader som sagt , 8 månader som världens lyckligaste, käraste flickvännen :) <3
är helt enkelt fast hos dig , och jag vill verkligen aldrig komma loss <3
är stolt flickvän till dig David Berg ! <3

Jag ville bara säga att jag Älskar dig, och jag hoppas det här dagen kommer bli helt makalöst underbar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0