31 December 2011

Nyårsafton idag juuu.
Har väll inte direkt hänt så in i nordens mycket idag.
Var nere till pappas grav,tände ljus och gav en varm kärlekstanke till farsgubben där uppe, saknar dig inormt ! <3
hjälpte mamma med köttfärsgratängen. sen giick syster och jag ut på en promenad för att bli av med mat hullet ! :D
stannade till hos mormor och morfar för att säga Grattis till ingen mindre än morfar som blir hela 74 år idag :) Grattis !
gick hem och kollade på Irene Huss- jagat vittne.
gick ner satte mig en stund, bby ringde och överaskade mig och bara kollade vad jag gjorde, söt där ! <3
gick en sväng till morfar och mormor igen för en stund sen men kom hem efter en timme typ :) .

så nu sitter man i stora rummet med syster yster och bara myser ner mig

kan säga att natten som var så gick det verkligen inte att sova.
men jag kan ju stolt säga att jag helt enkelt vet att jag har hittat min rätta här i livet <3
tröttnar verkligen aldrig :) <3

men nu ska jag glo lite till på tv ;D

tjilivipen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0