30 december 2011

Ujujuj imorgon är det Nyårsafton och då även min morfars föddelsedag :).
Har inte kunnat blogga alls på ett tag för jag ville spendera all min tid på min pojkvän när han kom hit.
kan säga att det var 3 helt fantastiska dagar, vi var verkligen nära varandra hela tiden och bara njöt av att kunna vara med varandra <3
fick även min present !
DAMN säger jag bara , helt plötsligt kändes mina presenter meningslösa ! :D
fick en :
 



en Touch mobil helt enkelt för dom som inte ser , samt ett mineskort på 4 Gb! fy bubblan , kan inte beskriva känslan och glädjen ! :)
han är verkligen super duper mega fin ! <3

och jag gav honom en hjärt skylt där det stod " Så Älskad från första stund " i svart text och vit bakgrund !
en platta med energi drycker samt 1 stjärnlott och 1 pyramid lott :) .
inte riktigt samma sak som ni alla kanske märker , men men .
Jag la ju in lite kärlek till mitt försvar, samt att min pojk blir inte typ " men vafan varför får jag den här skiten"
han ser helt enkelt kärleken jag ger i sakerna :) <3

Men nu ska jag kolla på tv med syster och sakna min finaste !


Tjilivipen / Fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0