25 December 2011

Dagen efter julafton nu då.
har inte hunnit skriva här nu på ett tag eftersom det har varit så mycket inför julen :) .
igår var det ju som sagt julafton, så vi åkte till mormor och morfar på morgonen skalade potatis gjorde tacos och skärde sallad.
åkte hem och fixade lite mat som vi skulle ha senare på kvällen.

kl 12 åkte vi bort till  mormro och morfar för att duka och sådant :).
kl 1 kom resten av tjocka släkten så ÄNTLIGEN kunde vi börja äta.
vi brukar ju nämligen äta halv 10 annars, så 1 var allt lite för sent :D mådde nästan lite illa !
smakade as bra :).
sedan öppnade vi presenterna från mormor och morfar, vi fick en hundra lapp. tack så jätte mycket ! :)

kom hem senare och gjorde iordning lite till, la oss en stund och sedan fick vi återbud av min lotsas Farmor, hon orkade inte komma.
så det fick bli en jul utan henne i år.
Men massa god mat blev det, :)

sen på kvällen släppte vi in Tanja i rummet så hon satt i mitt knä och gosade :)<3
sen gick vi till mormor och morfar på kvällen, så då tog Emma och jag Tillfället i akt att gå en promenad med vovven :$ <3
mormor och morfar vart iallafall Glada av att se henne igen  ! :)
och Tanja ÄLSKAR att vara där, särskilt då för då hade ju en Hane varit där innan! Mysigt enligt Tanja, men hon hittade honom inte :( .

samt så berättar inte min man om presenten han har köpt ! Han är en elaaak liten Plutt, MEEEN jag älskar honom lika mycket för det ! <3

men nu snart blir det mat igen.
Mums !

men ni får ha det bra allihoppa :) / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0