22 December 2011

Ujujuj, nu är jul grannen uppe, och några tomtar ut plaserade :) .
vart grymt fint och är grymt nöjd !

Dagen idag fick bli att skotta direkt på morgonen pga snön som välde ner på kvällen.
hämtade tidningen åt mormor och morfar,  åkte hem lagade risotto hann inte ens somna innan mamma skulle till mormor och morfar för att hinnna sätta upp grannen där och städa toaletten, hallen köket samt att tvätta två mattor, innan min lotsas pappa skulle ha bilen.

så när det var klart åkte vi hem, jag städade i hallen, tvättade golv och sådant, dammsög mammas säng kamare.
fixade i rummet och som sagt satte upp våran grann :)
käkade även ungsstekta pommes, mums ! var ju vrål hungrig :) .

så imorgon skulle min lotsas pappa med in och handla det sista inför julen, så jag slipper ANTAGLIGEN att följa med, såååå det kommer nog bli bra :) .
så jag behöver bara plocka med det sista, och sedan gå ner och tända ljus på min grymt saknade pappas grav ! <3

är även sugen på att veta vad David har köpt till mig, den lilla rakar ungen ! :D <3

men nu ska jag glo film med  syster, tjilivipen / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0