17 December 2011..

lite senare inlägg än normalt. men är faktiskt sjuk och har knappt orkat någonting idag.
vaknade inatt av att min syster var ute och knallade i sömnen...
hon var påbäg ut på altan på övervåningen så jag vaknade av dörren och ser bara hur hon knallar ut , så jag skriker av räddsla " EMMA !? "  
då kommer hon in igen sätter sig i sängen och bara " scchhh vänta lite " och kollar ut igen som hon ser något..
sen stänger hon dörren och jag frågar vad hon gör haha och hennes svar var " skulle bara se om det var några tomte spår här ute "  trodde jag skulle dö xD

sen vaknade jag vid 8 drack kaffe drog till mormor och morfar och tog in tidningen. kom hem skallade potatis till mammas mos och sedan skärde jag lök bacon och tomater till risotton :)

la mig och ville verkligen inte kliva ut ur soffan..

sen till kvälls mat så bjöd min lotsas pappa på Pizza, satt inte fel någonstans!.
sen gick Emma och jag upp och spelade Lips , som sedan fick bli parets of the caribien spelet med syster och bror :D menn vart irriterad efter ett tag när jag inte kom på hur jag skulle göra !

sen gick jag ner och letade efter en film med Emma, så det fick bli " på liv och död part 1 " en svensk Thriller, tror den är bra !
så nu glor jag och syster på den medans mamma och lotsas pappa är hos mormor och morfar.
så får vi inte glömma att min vovve ligger och sover bredvid :)

ha det gott

/ Fanny

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahaha jag kan riktigt se Emma gå omkring och leta tomtar hihih ni får sätta lås på dörren på nätterna tror jag =)

2011-12-19 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0