Sommaren är kort :)

Onsdag kväll och det känns ganska bra faktiskt ! .
Värmen har stekt på som att man bode i en gryta på högsta värmen.
så vi tog med oss mormor och morfar till Degerfors för att Handla lite , så Emma och jag hade faktiskt grymt kul , vi har typ inte bråkat på hmm 5 dagar !? :D känns grymt underbart att äntligen hitta tillbaka till varandra !
Idag skulle även min bby komma var det tänkt , men så blev det ju inte pga att sjs hemsida dampade imorse och sedan var biljett affären stängd i trollhättan.. så det blev ingen varm puss idag :( men men vi har hela livet framför oss med den där underbara pussen !! <3

Emma och jag skulle även bada innan åsk skurren kom , men det slutade med att Fanny stod själv där i vattnet eftersom min syster är liten fegis och inte vågar bada när det är lite kyligt ! :D
doppade mig 3 gånger , och gud bevara silikon till öronen , utan dom hade jag ALDRIG kunnat doppa mig , jag älskar ju att vara under vattnet :$ . blött djuret ! :D

Syrran drog förut till Louise för grill fest , jag hade jätte gärna hängt med , men eftersom jag tar tabletten kl 8 som alltid så kunde jag helt enkelt ! :( . men men det kommer nog fler tillfällen i sinom tid .
så under tiden har jag kollat på film, bridgett jones dagbok och " om inte " .
"om inte " var inte så bra som jag hade planerat , men den dög ju iallafall , Bridgett jones dagbok var iallafall nogorlunda rolig :).

Hade även inga popcorn hemma heller , men ska ju försöka sluta med popcorn trotts att jag verkligen ÄLSKAR popcorn med mycket salt , men man måste se varninssingnalerna innan det är försent .
så istället för det fick det bli stekta ägg , iallafall lite nyttigare eller :) ?

nu sitter jag med min underbara mamma och väntar på att " det okända " ska börja , hihi en riktig tv mys dag :).
önskar bara att min pojk hade varit här.. men man kan inte få allt här i livet !.


neeeh nu börjar det snart , hejs :) / FannyWanberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0